Wednesday, November 3, 2010

..hARi pERih itU..




Perih! Letih! Sedih! Sakit! Perit! Terit! Kenapa aku? Aku? Kenapa? Tiada masalah aku tiada.. Ada! Dusta kau bicara, bicara berdusta kau.. Entah! Letih.. Kurela lakukannya, ikhlas hati lakukannya.. Mmbantu? Mnolong? Akhirnya tiada ikhlas jadinya.. Merungut aku, sedih menanggung perih.. Sudah, tiada lagi mahu sedih aku.. Sedih tiada aku.. Dusta! Dusta lagi bicara aku! Hati aku kelu, tak mahu aku. Baik! Aku hati mngaku, sedih tak tertanggung.. Tiada lama saat perjuangan itu, menanti aku perjuangan itu tiba.. Tinggal aku masa, tunggu! Aku! Tunggu..  Berlalu masa, terbazir.. Tiada baik masa bazir.. Tiada faedah, kebaikan tiada.. Kenapa cakap perlu bila tiada perlu… Perlu kami tunggu.. Bazir kami masa, belajar hati mahu.. Sudah! Sudah apa?! Bicara aku apa? Bicara kenapa? Bukan! Bukan marah cikgu, mahu tiada marah Uncle Hamzah, tiada marah SEDC.. Cuma, kesal hati bersarang.. Masa terbuang.. Demi perjuangan tiada lama tiba, mahu tingkat ilmu dada, penuh sekali! Biar kejayaan pasti! InsyaAllah.. Allah tempat memohon.. Faham segala derita.. Kamu! Ya kamu! Faham apa bicara aku? Kamu bicara faham aku? Hhmm.. Tiada mengapa.. Tiada penting. Tiada bersisa..”


Hahaha!! Aritok bleh gila stress, tp xpa la.. Yg lepas, biarlah lepas.. Malas nk pk.. Mnusia hanya merancang, Allah yg mnentukan.

Btw, spent lots n lots of time ngn Zira, pengubat lara. N, n, n xlupak Tante Syerah tercinta! Lap2 evrywhere..=)) N, n, n ahli lembaga Pengarah Iris Sdn Bhd.. Heheh.. Lap u guys so0o0o much! Thank you ya rafiqah!! 











Salam...

No comments:

Post a Comment