Thursday, December 9, 2010

'tHE bRO$' day...

Wo0okeh!
U noe wat I did last nite?? Grrrrr…. HAHAHAHA!!
Nothing laaaa.. Kuar wit my bros, ngga wyg. N evrytin was on my Along!
Jimat duit..HAHA!!

My Along tba2 ajak kuar, kononnya sbb Ikha dh abis exam.
HONESTLY, I don ask 4 it! Nya yg mok blnja.  My parents xjoin skali laaa…
So, only 4 of us (me, Along, Nas n Pakh). Sygnya Kak Ina jauh dprantauan..

Kuar after magrib, den trus g MBO bli tket, reserve tmpt. Den jln2, tkekek2 nganok org! 
Abg aKu ya…..’bgab0ng’ gik ngn pakh, ng abis urang sia d anoknya.. HAHAHAH!!

Den mkn kt SugarBun, Along blnja.. Heheh..
Den bruk ngga wyg.. Harry Potter!! Gahahahha… Evendo aku lmbat kira cm dh 2 mggu cita ya kt wyg, tp aku xlalek! SPM bh..
Hmmmmm, cita ya kinda slow, tp best laaa.. menSEPEKkan org jak.. Owh, da cgek part tok, Along was tKEJUT abis! Org lain triak TP aku perey ngn along aku ya!! Hahahahahahah!!XD

Tp nk, I think only me n Nas jak fhm jln crita coz we both kinda ‘pngikut’ setia Harry Potter. Pakh mayb fhm juak, tp I can see Along was totally lost! Hahahah.. Tp segal nya nk cia Ikha ngga wyg tek nk n the dcsion was on me, nya tgga jk crita ya ngn mek org.. Gahahaha..

Me n Nas ng nak alah2 ngrepak snjg ngga cita ya coz mek 2 jk yg fhm tek nk.. Geram bh! Plg bencik part BETRAYER ya.. Ng abis dsumpah mek 2 Nas eh! Ish, xsabar ngga Part 2 gik..

Anyway, xbyk mbik gmbar co0zZz…OBVIOUSLY BOYS DON TAKE PICTURE! To b exact, my bros..
Hahahah!! Tp me n Pakh, gahahaha, da laa juak mbik gmbar sia ctok.. Overall, enJOy abissss!!

Makseh ALONG!! Love u… Always!!
Lallalalala…^_^





teEEEheeeEE..=))




Salam…=)


No comments:

Post a Comment