Thursday, January 20, 2011

hAri slpas sEMalam..

Hari ini…

Wow!! Best gler!! Alhamdulillah..=D

Akhenya no pin IPTA kuar today.. so0o0o g skul tdik.. Jumpa geng2..

Wait! Sblo0m g skul, me, my mum n Syerah jog dkt reservoir.. Hahah!!
Akhenya, dpt juak akuh kerah mak aku g joging.. punya lh bsmangat mak aku ya! Belalak indah, esok nk jogging agik.. Haha!!


Lps jogging, lepas bakar lemak, MASA UTK ‘TMBAH BALIK’ LEMAK.. Hahaha!!  
Mkn kt coffee o corner..

Den g skul, jmpa Ani, Ain, Agen n geng, Azra, Kiki, Jaja, Steph Nina, Liyana (hahahaha!!) n Zira!

Ambik no pin IPTA kejap jk, den buat apa??!!

Heheh..

Dudo0ok2 lepak, bcrita, gosip2 kt B&K.. Siap bcrita antu ndah.. Me, Agen n Husna dh ready nk buat filem dh.. Hahah!!

Ani pdh Azreen da dtg waktu pg (dgn muka ngat0ok2 *hahah!! Aku dpt bayang muka ko ya, Azreen..*)

Anyway, ‘Kak Ikha’ kinda famous eh kt skul ya!! Hahahah…XD
Sney2 aku pg grenti ada “Aih Kak ikha..”, “Hai Kak Ikha..”
“Kak Ikha…”, “KAK IKHA!!!” Hahahahah!! Perey2!!

Tgga cita korea ngn Syerah.. Crita yg 1jam jd 3jam coz mala pause2..
Mkn aiskrim kt koop *aku pau syerah!=P*


Makan nyam nyam!! So0odap2!! Makseh Zira.. B4 plg skul, da beli stok utk 3 ari gik.. Hehehe.. Pusing2 skul ngn Zira, bloya ngn Ustazah Aminah n Mak Su..

Nyam Nyam ~> BEFORE

Nyam Nyam~> AFTER..
Liciiiiinnnn....=P

Evendo ada blaku ‘keHIKPOKRITan’ sdikit bg bbrapa pihak, tp demi jaga ati pihak2 tsebut, kmk rs xslh jd hipokrit kot.. Hahah!! Allah jk fhm yEr.. Heheh..

So0o0o0o0o….yaaa…. Best laaa ritok!! Heheh!!

Anyway, bapak kmk bday ritok! 
Slamat ari jadi.. 
Moga buah2 dkebun sntiasa menjadi.. Kihkihkih..*dh 52 taun bapak aku ya!!*



Salam…^_^
p/s: Spekah tembam eh dlm salinan ic nya.. Hahaha!! Nk dframe2 kmk slinan ic ya koh, jd knang2an.. Hahaha!!
Klak k tunjuk ngn anak2, “Haa.. Tok laa Mak Ncik umi gik skul dlok.. sEhat jak nya..XD XD!!”

No comments:

Post a Comment